Regn

Nej nej nej nej neeeej. Det är ju sommar, då får det inte regna. I augusti ska det vara sooool! Man går och väntar hela året på att sommaren ska komma och när den väl är här så regnar det bara! I oktober får det regna men inte i augusti. Dumma regn.
Ensam hemma idag för första gången på evigheter (jag säger bara att två veckor med släkten tar på krafterna).
Tro det eller ej men jag ska städa.

Igårkväll tog jag me i gragen också och mailade både Jenni och Julia, ha tänkt att jag ska göra det i princip varje dag sedan jag kom den åttonde juni men... ja, det har inte blivit av förren nu.

Noll inspiration för att slriva idag. Hej då.

Kommentarer
Postat av: Challe

Och inte så jättestor koll på hur man stavar heller ;) Jag måste få träffa dig snart, annars får jag abstinens!!

2007-08-05 @ 18:48:55
URL: http://cactus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0