Tuggummihjärna

Så fort jag klev innanför dörren hemma försvann all min energi och mitt förhållandevis goda humör. Huvudet dunkar och jag vill bara lägga mej ner och sova och sluta vara organiserad och ordentlig. Framförallt vill jag inte göra den duma matteläxan vi fått (FÖRSTA RIKTGA SKOLDAGEN! KOM IGEN!).
Varför känner jag mej så deppig fast de senaste dagarna gått hyfsat bra? Okej, fredagen var jobbig, men det gick. Helgen var extremt rolig, träffade Jeanna, gick både på grönan och en slags konsert och jobbade med Challe. Själva uppropet igår var okej, och idag kändes det ganska bra trots jobbiga lektioner, massa krav och betygskriterier (okej, egentligen inte, men bara att lärarna hela tiden snackar om att vi har så högt snitt i vår klass och att vi ska prestera så mycket får en ju att känna sej ganska stressad!).
Nu blir det bloggtorka fram tills fredag eller lördag.

Kommentarer
Postat av: Paggs

Att börja en ny skola tar all ens energi så man blir deppig. Hoppas att det går över!

2007-08-29 @ 07:48:31
URL: http://yokimon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0