Vad är viktigt?

Den senaste veckan, har jag allvarligt funderat på att ta bort min blogg och inte skirva mer. Det känns som om det finsn en press på att man måste skriva så speciellt och djupt och liksom... lite bättre än vad alla andra gör. Och det kändes som om jag svek mej själv när inte klarade det. Men sen tänkte jag bara att..."vad spelar det för roll egentligen?"
Jag struntar i om mina inlägg är allt annat än djupa och speciella. Jag tänker fortsätta att skriva om helt vanliga saker. För det är mitt liv, och det är min blogg och det är jag som bestämmer.
Dessutom känns det rätt obehagligt att hänga ut sina innersta känslor på nätet. Visst, internet är bra till mycket men just mina hemligaste tankar föredrar jag att behålla för mej själv. det är ingenting som vem som helst ska kunna ta del av.



Kommentarer
Postat av: Phobbe

Det är är rätt... Skriv bara =D

2007-08-19 @ 23:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0