Give us some more of those sweet lies will you?

Äntligen. Sköna, underbara, efterlängatde HELG! Även om den i princip bara kommer innebära pluggande och jobb för min del så är det ändå en paus och ett litet avbrott från skolvärlden. Snart är det höstlov också.
Igår hade vi orientering, jag tror det gick ganska bra för mej och Sanna.
En sak med mej är konstig när det gäller skogen. När vi väl har orientering och sådana grejer så tycker jag det är urmysigt att vara i skogen. Det är så avslappnande att inte höra något mer än sina egna andetag och sus från träden. DÅ tänker jag alltid att jag ska göra sånt oftare. Men så fort jag kommer hem igen så känner jag att jag aldrig mer vill dit och kan till och med få lätta panikkänslor bara av att tänka på att vara ensam i en läskig skog.

Men även om den här veckan har varit både tröttsam och ibland stressig så känns det ändå som om jag är påväg tillbaka. Förra och förrförra veckan har varit rätt så kaotiska och speciellt förra veckan var jag nere i en djup svacka. Har fortfarande inte vant mig riktigt men jag stoppar undan det där tills det är dags att tänka på det. Förhoppningsvis dröjer det några år.

Måste sova nu.

Kommentarer
Postat av: Em

Det är så mysigt i skogen...
Se bara inte till att du fötränger det, för det kommer inte löna sig.
<3

2007-10-06 @ 11:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0