Problemet med dej är att du är så långsam, och jag vet att det är fel att jäkta.

Och jag vet att allt jag bygger upp
Kommer rivas ner igen
Men innan mitt liv tagit slut
Vill jag tro på nåt igen
Jag vet att allt jag litar på
Kommer göra mej besviken
Om igen och igen och igen.

För friheten, ger jag mej av
För kärleken, ska jag stanna kvar...
(Ingenting <3)

Idag har jag lust att klaga, och inga peptalks i världen kommer få upp humöret som för tillfället är kört i botten på ett sätt det inte har varit på mycket länge.
Jag har huvudvärk. Jag har för mycket att tänka på. Jag har en miljon läxor.
Bara för att jag tillåter mig själv att ta en fucking jävla eftermiddag ledigt och göra något viktigt så måste det alltså betyda att jag får panik så fort jag kommer hem för att jag har en mljon läxor som måste göras?
Varför tror alla lärare att deras ämne är viktigast? Jag var väl medveten om att jag valde en pluggskola men det här är tortyr!
Den äckligt röda franska grammatikboken ligger här brevid mej och lyser och ger mej dåligt samvete därför att jag om ne vecka har prov på 35 oregelbundna verb, 61 paragrafer och ungefär 25 stenciler och jag knappt har börjat plugga än!

Kombinationen av höstmörker, kyla, problem och för mycket läxor gör mej ordentligt deprimerad.
Höstlovet känns som en hägring.
När ska man få lite vila?


(OBS! Bara medhållande och arga kommentarer här tack. Absolut inga peppande ord eller uppmuntrande formuleringar! Den personen ska jag personligen mörda! Tack på förhand.)





Kommentarer
Postat av: marika

lita aldrig på skolan. den mördar dig sakta.
but thats life and it sucks.

2007-10-16 @ 23:27:51
Postat av: Paggs (Andiee)

visst känns det som att man måste betala efteråt om man har en trevlig eftermiddag? liksom en timmes fritid=två timmars plugg. :o

2007-10-17 @ 13:21:16
URL: http://yokimon.blogg.se
Postat av: mia

jag säger vi dödar baguetteakademin! o slänger hemska gramatikboken i huvet på björn! mohahaha.... du vet att du alltid har brödstöd :P

2007-10-17 @ 21:43:29
URL: http://mynameismia.blogg.se
Postat av: Challe

Oregelbundna franska verb SUCKS. Onekligen, men din grammatikbok ser värre ut än min. Dock gissar jag att din franskalärare iaf inte ser ut som en mus?

2007-10-18 @ 10:41:08
URL: http://cactus.blogg.se
Postat av: Em

Helvetes jävla skit. Bra så?

2007-10-23 @ 10:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0