Coucou aux moettes!

Min skola är verkligen helt sjukt provgalen. Just när jag tyckte jag hade klarat av veckans läxor rätt bra (har bara en läxa kvar att göra, framträdandetekniken tills på måndag (läs en text i tre minuter och berätta om dej själv i tre minuter. Försök själv, presentera dej själv i tre minuter är faktiskt mycket svårare än man kan tro!) och så gick jag in på skolan "planeringsida" (yay schoolsoft....not) och såg att vi har massa prov inplanerade veckorna som kommer. Mest matteprov, men ganska mycket franskaprov också, ch så svenska (HJÄLP) och samhällskunskap. Nu såg det kanske lite mer ut än vad det var för att jag vill ha någonting att klaga på, men.. jag har inte ens gått två veckor i gymnasiet ju. Första veckan hade jag matteläxa! Usch. Enligt mej ska man sitta på små mjuka kuddar hela första veckan och göra lärakännalekar :P
Hoppas att alla lektioner imorgon går snabbt, för sedan är det helg!!!! Och på kvällen blir det förhoppningsvis roligare, då ska jag och ett par andra från skolan gå på bio på kvällen eftersom vi inte vill gå på tvåornas helskumma nollning ute i skogen.
Och på måndag börjar äntligen träningen!!! :D

Kommentarer
Postat av: Phobbe

Men oj oj oj!! Vi har inte haft ett enda prov hittils xD Franska skolan verkar otroligt sträng. Kommer du bli militär?
Skulle du inte träffa Rebecka imorgon?
Vi skulle ha börjat träningen den här måndagen xD men nästa måndag tänker jag vara frisk, så det så!!!
<3

2007-09-06 @ 22:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0