Too much confusion.

Here we go again...

Måndag: Eu-kunskapsstencil, franskaläxa och public speaking-presentation
Tisdag: franskaprov, matteprov och muntligt förhör i historia
Onsdag: franskaläxa, engelskaredovisning muntlig och skriftlig
Torsdag: Samhällskunskap och diskussionsfrågor
Fredag: Svenska, ordkunskap och stavning.

Men för en gång skull känns det nästan bara skönt att ha allt skolarbete och gräva ner sej i. Om jag bara fokuserar på det, behöver inget annat bli så himla stort. Några vet det, några vet det inte men den senaste veckan har  varit turbulent.
För ungefär en vecka sedan, onsdag morgon rättare sagt, utbröt ett storgräl hemma klockan sex på morgonen. Jag kände bara att jag inte orkade ta det något mera så jag packade en ryggsäck och stack. Gick hem till min mormor och stannade hemma från skolan den dagen. På två dagar var jag inte hemma. Fredag kväll tvingade mamma hem mej igen, och det känns väl helt okej nu även om jag inte kan sluta tänka på vissa saker. Skälen och allt sådant är lite för personliga för att skrivas om, enligt mej.
På lördagkvällen hade vi filmkväll hos Iris, det var väldigt roligt även om vi nästan bara såg filmer med Brad Pitt. Tyvärr sov jag bara fyra timmar den natten och skulle sedan upp och jobba åtta timmar på söndagen. Självklart kom det supermycket folk den dagen och jag och Charlotte fick slita som galningar.

Nu är en ny skolvecka igång igen, men några nya krafter vet jag inte om jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0