I think I'm gonna fall for you. Do you mind if I do?

Jag är tillbaka i verkligheten. På alla sätt och vis. Igår var första dagen på jobbet och idag första dagen i skolan. Jobbet var det bara kul att komma tillbaka till. Angående skolan hade jag byggt upp någon slags bild av att det skulle vara jättehemskt och jobbigt. Men det var över förväntan, vilket schemat också var. Jag älskar mina onsdagar!
Har inget vettigt att skriva. Eller jo det har jag väl egentligen men jag orkar inte trassla in mej mer. Har hittat tillbaka till lite lugn nu äntligen, trots att skolan kommer börja stressa innan veckan är slut.
Det blir bra nu. Det löser sej. Alltid.
Jag klättrar. Långsamt visserligen. Rasar ibland och skrapar upp några små sår. Men uppåt. Uppåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0