When all I want is you.

Jag behöver skriva so bad men har varken tid eller ork att bena ut tankarna. Speciellt inte offentligt.
Imorgon kommer Angélique och blir mitt bollplank.
Om en vecka är jag enligt lag vuxen. Men va betyder det? Kommer jag bli mer ansvarsfull, stabilare och klokare över en natt? Knappast troligt. Jag kommer alltid vara samma virrvarr av känslor.
Haft jobbiga magontattacker senaste tiden. Ett tecken på att allt inte är som det ska. Samtidigt har jag börjat lyssna på gladare musik och de svarta kläderna har utmanövrerats av färger i min garderob.
Jag förstår inte mig själv. Ännu mindre förstår jag dig.

Kommentarer
Postat av: Em

Det är skönt att ha större tillgång till saker och ting.



Du förändras med tien, men är densamma i grunden. Du utvecklar dig själv.

2008-08-07 @ 12:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0