Jag önskar att jag kunde sjunga.

Bästa helgen på länge länge länge! Förra veckan i skolan var rätt hektisk (inte jämfört med hur de kan vara när det verkligen är kaos men men...) och vissa dagar kändes det, som vanligt, com att jag bara ville ge upp och skita i allt och hitta på nåt vettigare. Men franskaprov etc passerade uatn större problem (vi får väl resultaten snart och då blir det värre!) och än så länge har jag inga stora läxor till den kommande veckan, vilket har betytt en LÄXFRI HELG för mej. Underbart!
Över huvud taget flyter allt på ganska så bra, börjar äntligen få lite resultat av alla ansträngningar känns det som.
Har knappt söndagsångest. Om bara mobilhelvetet ville börja fungera nu!

Kommentarer
Postat av: Vec

skönt att äntligen få en läxfri helg (:

2008-01-28 @ 15:11:15
URL: http://tlypsywee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0