Malgré tout...

Mitt humör pendlar, det är ingenting jag ska försöka sticka under stol med. För tillfället är det dock rätt bra och har varit de senaste dagarna. Yepp, jag har krisat lite men I'm on my way back...
Min iPod har dött, och utan den vet jag inte hur jag ska ta mig igenom helgen som kommer bestå av massa bilåkande eftersom min kusin ska gifta sig imorgon och jag sedan måste tillbaka till mamma, jobbet kallar på söndag. Det betyder att jag behöver musik! Får resten av familjen bestämma (vilket de oftast gör) så blir det svenska wannabeartister på någon dålig radiokanal när vi ååker bil. Hur klarar man en sådan resa utan iPod??? I-landsproblem. Jag har försökt att dunka den i bordet och blåsa på den och alla möjliga dumma saker man kan komma på men ingenting hjälper. Panik.
På tal om bröllopet imorogon så kommer jag bli påtvingad en läskig blank sak som kallas klänning och skor som inte är gympadojor, vilket betyder att jag kommer gå runt och känna mig som en idiot hela dagen och inte nog me det så kommer jag få skavsår också. Usch och fy och blä.
I skoan var det ganska lugnt tills svenskaläraren kom på att vi borde jobba. Feodalism, medeltid, litteratur säger jag bara. Urk. Texten blev dålig och där rök väl mina sista MVG-chanser men det är inlämnat iaf, alltid något.
Enda anledningen till att jag sitter och skriver allt det här struntet är att pappa är försenad. Han skulle kommit och hämtat oss för snart tjugo minuter sedan, och jag har för en gångs skull packat i tid.
Har inte heller fått de där nya gitarrbrevet. Ja, jag håller på att lära mig lite.
ciao.

Kommentarer
Postat av: Louie

mitt humör har oxå pendlat senaste veckan, jag vet inte ens varför, kanske för att alla i skolan varit lite off på sistone?
kul att du börjat använda gitarren :) att göra och att lyssna på musik is the shit.

2008-05-25 @ 10:40:59
URL: http://kunglouie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0