Running down into the spring that's coming

Veckan började dåligt på alla sätt och vis, men det har sakta gått uppåt.
I tisdags firade vi Louie med stekspade och lite annat. Det utvecklades till en extrem tjejkväll i Louies säng. En hel del fjanteri, men precis vad vi behövde.
Np i matte B idag gick riktigt riktigt dåligt, till och med sämre än jag förväntade mig. Men solen skiner ju trots allt, och det är svårt att vara på dåligt humör när man ligger i gräset och känner solen värma i ansiktet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe "utvecklades till en extrem tjejkväll i louis säng" låter väldigt väldigt fel. i stil med kärlek o andra kladdiga saker!

2008-05-08 @ 22:12:40
Postat av: Louie

i stil med kärlek och andra kladdiga saker.... plus en stekspade... hur fel låter inte det? :p
men seriöst dock, det var på tiden att vi hade lite tjejsnack och jag är glad att det var på min födelsedag :)

2008-05-22 @ 10:52:33
URL: http://kunglouie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0