Why is it so bad to be bad when it's so hard to be anything at all?

Nu är det höstlov! :D Jag visste inte att det skulle kännas så här underbart tacksamt att veta att framför mig ligger tio dagar utan några prov, eller läxförhör, eller redovisningar etc etc! Tio dagar när jag inte behöver vakna av klockans äckliga pipande och i en mikrosekund tro att allt är bra innan morgonminnesförlusten lättar och jag kommer på att "jävlar, det är idag det är prov/förhör/inlämning i *insertämnehere*". Tack, tack, tack vem det nu än var som uppfann höstlovet!
Det finns så mycket jag skulle vilja sätta ord på om jag kunde. Men det går inte. Det går helt enkelt inte. Hur beskriver rman något det inte finns ord för?
Så vi skiter i det helt enkelt och slutar försöka vara filosofiska och jävliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0