I just want to be there when the morning light explodes!

Förlåt, men jag tycker det är lite kul med sådana här... Och för omväxlings skull har jag snokat reda på två olika, den roligaste fick vara här och den lite mindre roliga på Bdb. Ni får tycka att jag är lite fånig, jag tycker det själv. Men hur som helst, here we go.

Under 2009 har jag...
Druckit alkohol? - Ja, men i små mängder.
Rökt? - Inte vad jag minns i alla fall.
Snusat?- Usch. Nej.
Rökt vattenpipa?- Nej.
Däckat?- Som tur är kan jag svara nej på det också.
Blivit påkommen?- Med vad? Haha.
Kysst en främling?-  Tja.. Mer eller mindre, hade träffat personen en gång innan.
Fått ett sugmärke?- Japp!
Gjort ett sugmärke?- Såklart.
Har strulat med fler än en person under 24 timmar?- Nej.
Kysst en kille i klassen?- Nej, parallellklassen dock...
Gjort något dumt?- Jo...
Gjort något som du ångrar?- Det med.
Strulat med ditt ex?- Ja, och det var ju dumt.
Sagt nej till sex?- Tror inte det.
Fixat dig i timmar?- Säkert.
Gråtit inför mer än 10 personer?- Hm. Tveksamt.
Smygit ut?- Näe.
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande?-  Ja, tyvärr.
Sovit bredvid någon av samma kön?- Japp.
Sovit bredvid någon av motsatt kön?- Ja.
Lekt med någons känslor?- Kanske indirekt. Men inte mer än den personen lekte med mina.
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den?- Ja, som det känns nu i alla fall.
Gråtit dig till sömns? - Ja.
Gråtit framför någon du älskar?- Det har hänt det med.
Har haft sex ute i skogen?- I ett hus i skogen kanske, men inte utomhus. Måste åtgärdas!

Kysst en tjej?- Inte iår tror jag faktiskt. Eller?
Vaknat av att du gråter?- Ja, usch.
Skrikit ord som hora och slampa till någon- Nej!
Slagit någon på skoj?- Många gånger.
Blivit slagen på skoj?- Haha, ja.
Lärt känna över 10 stycken nya människor?- Hm, ja om än ytligt.
Gått bakom ryggen på någon?- Det har jag.
Varit på solsemester?- Jo, fast jag fick inte sola.
Badat i havet?- Ja
Har haft snöbollskrig?- Lite.
Sett en hel fotbollsmatch?- Yepp.
Inte sovit på en hel natt?- Ja!
Varit på sjukhuset?- Ja...
Sovit i över 12 timmar?- Har jag säkert.
Sett en film mer än 10 ggr?- Nej, men Love Actually ligger bra till.
Tagit någon på röven?- Självklart.
Lärt känna någon via internet? - Inte helt och hållet, men internet skyndade absolut på processen.
Velat dö?- Nej, det verkar dumt.
Fått ett IG?- Nope.
Åkt buss i över 10 timmar- Nej, men tåg.
Varit ute en hel natt - Näe.
Blivit tagen av polisen- Näpp.

Och för att avsluta det hela kommer här mitt musiktips för en skön start på 2010:
 This is the year med Marit Bergman.
Gott nytt år!

Puss och kram skumbanan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0