It's just one of those things you'll have to get over it.

Idag är en dag när jag inte förstår hur människor kan prioritera så fel utan att förstå att de gör det.
Idag är en dag när jag har svårt att känna mig glad för någonting över huvud taget.
Idag är en dag då jag känner mig stressad, sjuk, kall och ensam.
Idag är en dag när jag behöver en sorts närhet som inte någon av personerna jag har runt omkring mig kan ge längre.
Idag känner jag mig elak och som en självplågare för att jag tänker som jag gör.
Idag är perspektiven fel och vad du ser som helt fel är för mig helt rätt.
Idag önskar jag att tiden gick bakåt.
Idag tänker jag att om jag inte var så besatt av tanken på att alting alltid ska betyda något så skulle jag må mycket bättre.
Idag saknar jag.
Idag älskade jag.


Imorgon är en ny idag. 
Imorgon känns det bättre.


Saker händer när jag gett upp. Så är det bara.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0