Let's go, let's go to Paris, let's go watch some shooting stars, let's kiss everlasting kisses, let's go steel som fancy cars...

Vill skriva. Behöver desperat skriva. Är så fucking förvirrad fast det egentligen är så jävla enkelt. 
Jag är trött nästan hela tiden. Dagarna känns långa, grå och allmänt tråkiga. Kan det inte bli vår snart? Då höjs glädjemätaren åtminstone ett litet snäpp av sig själv. 
I tisdags var jag i replokalen och slog på trummorna i någon timme. Det är totalt beroendeframkallande. Funderar på att gå dit igen imorgon eller på fredag. Annars  har mitt humör långsamt men stadigt dalat neråt sedan konserten i söndags kväll. Måndag var  blä. Tisdag var ännu mer blä. Onsdag var ganska mycket blä också. Nu efter kvällens danslektion kan det eventuellt ha vänt och långsamt börjat gå uppåt igen. 
Jag vill ut. Liksom slita mig fri från allt gammalt elände och... Ut! Jag vill se saker som jag inte har sett förut, jag vill uppleva något annat än min vardag som inte tjänar ett skit till. 
Känner att jag inte kan skriva det jag egentligen vill skriva såhär offentligt så nu ska jag fira att mitt rum äntligen är beboeligt igen genom att se en film.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Veronica

spara massa pengar och luffa omkring utomlands i sommar! ;D

2009-02-05 @ 09:06:23
URL: http://grandby.blogg.se/
Postat av: Em

Jag har känt likadant, men börjar må bättre nu =)!

2009-02-05 @ 14:19:57
Postat av: Anonym

if you ever feel like staring at the water without a goal or meaning, give me a yell.

/marika.

2009-02-05 @ 17:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0