Stardust.

Just nu är jag fjantigt glad. Sådär så att det bubblar i hela kroppen. Av massa olika anledningar. En av dem är att jag nyss sett en av mina favoritfilmer, "Before Sunrise" med Julie Delpy och Ethan Hawke. Jag tror inte jag har sett den sen jag gick i åttan. Tro det eller ej, men den platsar fortfarande på min topp-fem lista över filmer. 
Det är otroligt hur vissa filmer/böcker/låtar kan påverka en. Den här filmen påverkar mig på massa sätt. 
Så den senaste timmen, sedan filmen tog slut alltså, har jag fladdrat runt lite hemma. Just nu har jag precis ställt in en chokladkaka i ugnen (ville göra den hjärtformad för att i alla fall fira alla hjärtans dag på något sätt. Nu när jag inte har någon att ge all min kärlek till, så kan jag ju i alla fall lägga lite kärlek i att baka. Men jag insåg dock ganska snabbt att den hjärtformade formen var för liten så nu är kakan rund) och på så sätt omvandlat glädjeenergin till kakenergi. Sonja skulle vara stolt.
Andra orsaker till att jag är glad är att jag varit och spelat trummor idag, och jag älskar stämningen i replokalen. Jag älskar att slå bort tankarna.
Det är helg.
Snart är det onsdag.
Livet är inte perfekt, men vissa saker är roliga och andra är bra ibland och för tillfället är det okej.



Kommentarer
Postat av: Em

Ge din kärlek till miiiiig =D!!

2009-02-14 @ 16:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0