Affirmation.

Nu vet jag hur det känns att svimma. Det känns som att somna, fast det gör ondare att vakna eftersom man oftast ramlar. Känner att jag har gett ett utomordentligt intryck till resten av människorna i min dansgrupp genom att svimma första lektionen. Men men... Så länge inte läkaren kommer nästa vecka och säger att jag måste sluta p.g.a medicinerna så kan jag nog leva med det. För det var helt fantastiskt roligt! Jag älskar redan riverdance!
Antar att ni redan fått nog av alla mina youtube-klipp men den här låten är faktiskt underbar och texten är mer än så. Det var Veronica som började prata om den i tisdags och jag måste hålla med, den är väldigt 90-tal men galet bra :D Nu går jag runt och sjunger på den hela tiden.
Ska fortsätta med Geografi-presentationen. Lyssna och njut!





"I believe the sun should never set upon an argument 
I believe we place our happiness in other people's hands 
I believe that junk food tastes so good because it's bad for you 
I believe your parents did the best job they knew how to do 
I believe that beauty magazines promote low self esteem 
I believe I'm loved when I'm completely by myself alone"

Kommentarer
Postat av: Veronica

Den är så braa!

2009-01-22 @ 13:36:18
URL: http://www.metrobloggen.se/VeronicaGrandby
Postat av: Anonym

ojoj, den låten känner man igen nu när man hör den. usch, stackars dig som svimmade, tell us what the doctor says!

2009-01-22 @ 16:34:01
Postat av: Andrea

och det var jag som skrev den föregående kommentaren, men det ville inte blogg visa :p

2009-01-22 @ 16:35:04
URL: http://yokimon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0