Reason goes out the window when love is in involved (or in this case... homework).

Uhh-uhhh är allt jag har att säga. Har så mycket försummat skolarbete som måste göras. Som måste göras snart!
Imorgon ska jag plugga tills ögonen blöder. På listan står bland annat:
- Historia (uppsats på 8-10 sidor, och Lasse-Classe bara hickar).
- Svenska (bokpresentation).
- Geografi (instuderingsfrågor).
- Engelska (ÄCKELBOK).
- Naturkunskap (Fysik + Matte = självmord)
- Franska (Bevara mig från de oregelbundna verben och de indefinita pronomena (?) och framförallt från Ewa S).

Min uppenbara status de kommande veckorna är : inte tillgänglig för något som helst slags socialt umgänge.



Kommentarer
Postat av: Em

Vi får kommunicera med hjärnvågor. (För nu har mitt Kompis gått ut)

2009-01-26 @ 14:23:08
Postat av: Veronica

Apropå något som inte har med läxor att göra så har jag länkat till dig från min blogg. I hope it's okay with you ^^

2009-01-27 @ 14:44:39
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0