Oh, how we thought those days would never end.

Klart att det blev skolavslutning! En lite kall och regnig men oh så bra skolavslutning lite, lite feber till trots. Jag och Mia lyckades, efter att jag blivit antastad av en äcklig gubbe på tunnelbanan, komma tio minuter försent men eftersom vi går i en så fin och traditionell skola där vi sitter i kyrkan i en och en halv timme varje sommaravslutning kan man väl inte påstå att vi missade fruktansvärt mycket. Både i och efter kyrkan så kände jag att fan, nu om någonsin ska det väl vägas upp att jag var så ledsen för ett år sedan, vilket resulterade i att jag peakade till en ganska behaglig nivå av hyperglädje. Plus att jag blev riktigt nöjd med mina betyg i år (fast jag skulle nog inte göra om det. Eller vad säger ni, SP2, en andra historiauppsats?) och känner att detta sommarlov verkligen är välförtjänt!
Nu är jag hemkommen efter ett långt cafébesök, mycket springande hit och dit och en utställning om minoritetsgrupper och tröttheten börjar hinna ikapp mig, helt frisk är jag nog inte än.
Det som är så fint är att jag kan lägga mig i soffan och slötitta på tv om jag har lust, läsa vilka böcker jag vill om jag har lust eller helt enkelt inte göra någonting alls.
Möjligheterna är obegränsade, jag har sommarlov!

Kommentarer
Postat av: mia

SOOOOMMMARLOOOOVVV!!!!!!!!!!! vi båda blev attackerade av gamla snuskmän igår :/

2009-06-06 @ 19:35:35
Postat av: Andrea

congratz 2 the sommarlov! :D

2009-06-06 @ 23:57:35
URL: http://eakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0