Saknad: min motivation.

Jag har inte varit i skolan på två dagar nu. Jag har inte sovit ordentligt på minst tre nätter. Igår när jag vaknade hade jag huvudvärk och inatt gjorde magkrampsattacker att jag sov knappt fyra timmar. Hade det varit det allra minsta motiverande att gå till skolan hade det här nog inte hindrat mig, det finns tabletter mot huvudvärk och för lite sömn till trots kan man faktiskt klara sig igenom dagarna, vilket Mia är ett levande bevis på. Nu är det dock så att det inte är det allra allra minsta motiverande att gå till skolan längre. Jag kan komma på hundra gånger så många orsaker varför jag inte vill gå dit som varför jag borde. Min motivation till att göra något alls är som bortblåst.
Vad jag än gör blir det fel. Ingen blir nöjd.
Det jag gör räcker aldrig till.
Så är det okej om jag slutar göra ett skit över huvud taget och gömmer mig under täcket och stänger världen ute ett tag?

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag letar fortfarande efter min motivation som jag tappade i åttan! Det är så jävla svårt att få den tillbaka när man en gång tappat den! Men måste bara stå på sig och fortsätta, hur jävla omotiverad man än är! Usch för borttappad motivation!

2009-03-04 @ 13:53:29
URL: http://grandby.blogg.se/
Postat av: mia

låt det inte gå överstyr och bli som jag bara!

2009-03-05 @ 21:40:34
Postat av: Andrea

Kan vi gömma oss under samma täcke, och skita i världen?

2009-03-07 @ 20:24:21
URL: http://eakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0