If I wasn't such a dork, I'd be really awesome!

Jag har idag:
- Varit hos läkaren.
- Rättat och skickat in den rättade versionen av Paris-arbetet till min franskalärare (observera att det från början var ett grupparbete!).
- Gjort klart och satt ihop ett historiearbete om Nordirland.
- Läst första kapitlet i Wuthering Heights.
- Gjort dagens 12 sidor av naturkunskapsanteckningar.
- Läst en tredjedel av all teori till idrottsprovet.
- Samlat en massa information om Tegnér.

Jag har kvar:
- Engelska glosor.
- Kulturläxa om stilepoker.

Vad har du gjort? :D


Kommentarer
Postat av: Andrea

wuthering heights in my <3 :D

2009-05-11 @ 19:13:15
URL: http://eakruse.blogg.se/
Postat av: Challe

Provat en urtuff klänning på disel, blivit inspanad och mördat låren med knäböj!



Och inte att förglömma: NP Fysik B.

2009-05-11 @ 19:43:39
URL: http://faktning.blogspot.com
Postat av: Em

Nationella provet i matematik B som jag känner gick otorligt BRA!! =D

2009-05-12 @ 18:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0