Jag vet inte vad jag ska göra efter gymnasiet men det är lugnt för Claes ska komma på något åt mej!

Imorse vad jag skitsur på världen. Folk var dumma och antingen nochalanta och lata eller dryga och oförstående.
Det som är bra är att jag när jag som mest känner för att spy galla över allt och alla runtomkring så blir jag übertrevlig mot gästerna på jobbet. Därför var det kanske bra att vi inte fick en lugn stund från att vi öpnnade restaurangen klockan ett tills att jag gick därifrån åtta timmar senare (annars hade jag nog haft ihjäl min bror som för andra dagen i rad misslyckades med att köpa hem ny linsvätska). Visserligen har dagen sniglat sig fram men min låtsade, översvallande vänlighet trollade bort irritationen och jag och Gustav lyckades smila oss till 85 spänn var i dricks.
Återstår att se om det blir någon sömn inatt eller om det är som vanligt,  att jag är så uppe i varv efter stressen på jobbet att jag ligger vaken till tre-fyra och tittar efter prickar i taket och tänker på sådant jag inte borde tänka på.

Helgen har faktiskt varit förvånansvärt tråkig, bortsett från de timmar jag spenderade med Iris i lördags eftermiddag. Ingenting blev riktigt som planerat. Men jag har i alla fall julpyntat lite.

Och imorgon skiter jag i om det finns linsvätska hemma eller inte för jag ska sova borta.

Kommentarer
Postat av: Challe

Rubriken: Åh, vad skulle vi göra utan Claes!



Texten: Ni måste sett helt underbara och fantastiska ut.

2009-11-30 @ 14:48:00
URL: http://skrivinspiration.blogspot.com
Postat av: EtikettEmelie

Vem är Claes, någon på arbetet?



Jag kan bli väldigt glad av kunder på ICA!

2009-12-03 @ 19:36:30
URL: http://etikettemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0