Sundsvall revisited.

Nu har jag hostat i en vecka, det är jättestörigt!

Ikväll kommer jag tillbaka till Stockholm igen, fast det har varit en jättetrevlig helg. Jag och Em tog tåget från Stockholm central halv sju i fredags och var framme i Sundsvall lite före tio. Där blev vi mötta av Seb som hade lyckats ramla med sin cykel. Men det var kul att träffa honom! Hans lilla lägenhet är jättefin, jag blir supertaggad på att flytta hemifrån. Det enda vi gjorde på fredagen var att dricka te och prata men det var verkligen välbehövligt. På lördagen traskade vi runt inne i Sundsvall, kollade på hans skola och gick till massa second hand-affärer som Em hade spanat in. Vi fikade lite och handlade för att göra scones till middag. Sedan satt vi i köket hela kvällen och bara pratade tills Em blev trött och ville sova. Söndagen blev en riktig segisdag. Det var tråkigt, grått väder så det passade perfekt att ligga kvar i sängen jättelänge, dricka ännu mer te och bara dega runt. Igår gick Em och la sig tidigt eftersom hon skulle åka ett tidigare tåg hem till hufvudstaden medan jag och Seb satt uppe i köket och småpratade till kvart över två. Nu har Em åkt och Seb gått till skolan så jag är ensam idag. Inte för att det gör så mycket, jag behöver såklart plugga.
Ikväll bär det av hemåt vid kvart över sex och så blir jag mött på centralen av Fredrik :)

Meeegabra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0