Early-bird.

Guess what? Eller ni behöver inte ens gissa något förresten, kolla bara själva på klockslaget när det här inlägget är skrivet så förstår ni själva att jag faktiskt är uppe vid den här tiden, bara det ett smärre mirakel nu när det är lov. Och nej, jag har inte inte gått och lagt mig än, jag sov sju timmar, från midnatt till 07.15 och sedan vaknade jag, av mig sjäv, och gick upp. En historisk händelse!
Allt som skulle hinnas med i helgen hanns med i alla fall, trots sjukdomstillståndet. Dvs jag har fixat vinterjacka, skrivit högskoleprov, träffat Fredrik och jobbat. Yay me!
Är fortfarande sjuk dock, med massa slem i hals och näsa (som inte går att snyta ut! Det bara sitter där och hindrar andningen!), ont i halsen och sedan igår även seriöst ont i öronen. Vi får allt se vart detta barkar.

Idag ska jag träffa Em och Andrea, vi ska tydligen till sjukhuset.

Snart är det Halloween, årets bästa högtid!

Oj, vilket meningslöst inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0