Sjuklings-onsdag.

Jag är fortfarande sjuk och hemma från skolan. Typiskt. Ikväll är det i alla fall dags för dans igen. Får se om jag ska vara med eller bara åka dit och titta på och träffa alla roliga människor. Det lutar visserligen åt att vara med, jag vet att det är ganska dumt eftersom jag inte har varit i skolan men det är ju så kul så det är svårt att låta bli...
Det händer inte sådär fruktansvärt mycket nytt i mitt liv just nu, därav den ganska medelmåttiga uppdateringen (både kvalitativt och kvantitativt). Å andra sidan finns det inte heller så mycket som jag skulle vilja ändra på (förutom att skynda på skolåret så studenten kommer snabbare) för saker och ting har varit riktigt bra ett ganska långt tag nu och det är härligthärligthärligt.

Nu ska jag gå och äta frukost och försöka att inte oroa mig över att jag missar hur mycket som helst i skolan och kommer få allvarliga magsår när jag ska hinna ikapp igen.

Å rävåar!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det känns som om alla är sjuka nu för tiden :o



Jag borde också hitta något att äta...som är i mer fast konsistens än glass som jag redan ätit för mycket utav!

2009-10-07 @ 12:00:30
URL: http://grandby.blogg.se/
Postat av: Veronica

Ja, jag antar det. Jag har klarat mig typ alla år. När är det min tur att bli sjuk? ;D Haha, nejdå, jag är glad så länge jag slipper.



Åh, kiwi! Jag stoppade precis in en fryspizza i ugnen, mums!

2009-10-07 @ 12:42:39
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0