And I think I'll have another cup very soon...

Usch, jag är sådär orkeslös och seg som man bara är när man håller på att bli sjuk. Det gör ont i halsen, jag nyser, känner mig matt i hela kroppen och snart är jag inne på dagens tredje kopp te.
Visserligen är det ganska skönt att inte behöva göra någonting (utom läxor) en sådan här dag och förhoppningsvis mår jag bättre imorgon om jag får vila upp mig idag.
Det finns i och för sig ett annat ställe där jag tror att jag skulle kunna må lite bättre men enligt SL tar det 110 minuter härifrån till Sköndal, en resa jag verkligen inte orkar företa mig i mitt nuvarande tillstånd.

Kommentarer
Postat av: Louie

Krya på dig!

2009-09-06 @ 16:45:01
Postat av: mia

svininfluensan? :O o va ska du göra så långt borta? iaf, krya på dig puff <3

2009-09-06 @ 22:18:18
Postat av: Vilma

Stackare, fy för att vara sjuk!

Jag saknar dig, MYCKET, MYCKET, MYCKET!!!!

2009-09-07 @ 21:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0