Sipping strawberry tea.

Fredagkväll är det och här sitter jag myser helt för mig själv, alla andra verkar ha någonting för sig ikväll. Det gör mig ingenting, jag dricker jordgubbste från London och kollar på min Riverdance-DVD (ja, nu igen...) samt luktar på mina nya dansskor stup i kvarten bara för att jag är så glad att jag äntligen äger dem. När pappa kom för att lämna dem till mig samtidigt som han hämtade upp SchlEmil tidigare ikväll kunde jag inte hålla mig tills jag kom upp till lägenheten utan slet upp paketet på stört och utförde en liten stepp-glädje-dans där på trottoaren.
Det var nog allt jag hade att säga.


Kommentarer
Postat av: Louie

Amen to that! :)

2009-09-26 @ 00:10:46
Postat av: Challe

Jag hade också myskväll för mig själv, välbehövligt!

2009-09-26 @ 15:55:35
URL: http://skrivinspiration.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0