Jag spelade iaf inte wow...

Det känns lite som att det skulle vara lov nu, bara för att den hemska redovisningen är över. Synd att det inte är så. Eftersom jag är förkyld igen har jag legat i badet mer eller mindre hela kvällen och läst Frankenstein. Har också käkat pizza och kollat på världens underligaste film.
Handlingen var ungefär såhär: två kompisar, en mentalt instabil tönt och en jag-vill-vara-macho-men-misslyckas, åker på vinresa i USA för att fira att macho-killen ska gifta sig. Det som händer är att macho-killen passar på att ha sex med massa andra medan tönt-killen deppar över sitt meningslösa liv och misslyckade författarkarriär på motellrummet. I slutet gifter sig macho-killen med den grekisk-ortodoxa fästmön som aldrig får veta att han var otrogen och tönten fortsätter med sitt ganska meningslösa liv och får fortfarande ingen bok publicerad. The end.
Jag förstår inte att jag kastade bort två timmar av min kväll på det här.
Jag är nog också en tönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0