Pepp.



Det här, mina vänner, är en simpel men fantastiskt liten sak som står på vardagsrumsbänken här hemma. Morgonpeppingkort! Mamma har fått dom i present av en vän och jag tror det är en av de bättre presenterna någonsin faktiskt. Tanken är att man varje morgon ska byta kort, alltså ställa det som står längst fram längst bak, och så dyker det upp en ny, glad och peppande tanke som man ska bära med sig under dagen. Hur bra som helst. "Idag går allt lätt!", "Idag lyser solen över dig oavsett vad som händer" eller "Idag kommer alla dina talanger till glädje" är några exempel på vad jag numera kan mötas av här hemma när jag stapplar upp på morgonen efter ännu en ensam natt i min säng som känns alldeles för stor och tom.
Bäst ju.


Kommentarer
Postat av: Louie

Bäst, önskar att jag också haft dem för ett år sen .. :)

2010-08-30 @ 19:57:30
Postat av: Challe

Fett sött ju.

2010-08-30 @ 21:10:47
URL: http://lifeispixels.blogspot.com
Postat av: Emelie

Så fint! En oerhört bra present minsann!

2010-08-31 @ 16:50:50
URL: http://etikettemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0