Arrête de perdre ton temps, tu ne peut pas attendre la vie.

Jag känner mig rätt ensam i Stockholm. Pendlar mellan att tänka ungefär "jag dör långsamt, en tröja att lukta på räcker inte" och "knappt två timmars resväg är ganska lugnt, det går bra". Idag har jag i alla fall köpt mina första tågbiljetter och det känns bra att ha något att räkna ner till. Nu vet jag dessutom att samma program jag kollat på här hemma finns i Linköping också. Bra att veta. Ifall att. Liksom.

Första riktiga jobbdagen var idag, nu ska jag vara en working lady hela resten av 2010. Känns konstigt. Men bra med pengar.

Har världens lust att åka på workshop i Norge om några veckor. Det är nordic society of irish dancers som håller i den och man får dansa många underbara timmar en hel helg. Får se.

Imorgon ska jag springa, sedan dansa i vardagsrummet. Håller på att explodera av att inte ha rört mig alls på två månader. Nu har jag ju tid över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0