Dag 15 - De tio första låtarna i din mp3 och vad de betyder för dig.

Patchouli - The Ark (betyder ingenting, har knappt lyssnat på den)
Slip Jig: Moll Roe/Paddy O'Snap - Gallowglass Ceili Band (tja, låten i sig betyder väl inte heller någonting men har massa dansmusik i min iPod som är bra att öva till, vi dansar ju ganska mycket slip jig)
Accidentally in Love - Counting Crows (Den här låten är en av de få som jag inte tröttnat på fast jag lyssnat på den hur många gånger som helst ända sedan våren 2008)
Keep up the Speed - Sahara Hotnights (Jag gillar vekligen Sahara Hotnights jättemycket men just den här låten är på en av deras skivor jag inte lyssnar så mycket på, så den har inte heller någon riktig betydelse)
Catwalk - Mairtin O'Connor (Jag var på en konsert för inte så länge sedan där bland andra den här musikern spelade, och den var sjukt bra. Så jag köpte så klart lite skivor)
Meet You There - Simple Plan (Aww, högstadieminnen. Jag och Emelie var stoooora Simple Plan-fans för några år sedan)
Ghost of Love - the Rasmus (The Rasmus var mitt favoritband jättejättelänge. Jag vet faktiskt inte om dom fortfarande är det. Kanske skulle jag säga det om jag verkligen var tvungen att välja ett, även om jag lyssnar ganska sällan på dom nu för tiden)
Addicted - Simple Plan (En av de första Simple Plan-låtarna jag lyssnade på. Det var den, Welcome to my life och I'd do anything)
Kuolema Tekee Taiteilijan - Nightwish (Jag vet inte ens vilken låt det här är? Jag gillar Nightwish, men jag har inte särskilt bra koll på deras låtar, uppenbarligen)
Amid the Falling Snow - Enya (Åh, den här låten är superfin. Enya är över huvud taget väldigt bra!)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh Simple Plan. Var det inte så, att vi köpte deras skiva och lyssnade på mitt landställe? Om jag minns rätt var det finfint.

2010-12-01 @ 11:51:06
URL: http://etikettemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0