I've got to say I only dream of you.

Jag vill blogga men jag vet helt enkelt inte vad jag ska skriva. Processerna i min hjärna är inget jag jättegärna delar med mig av just nu, åtminstone inte här. De är jobbiga ibland och rätt störda faktiskt.
Jag är förvånad över hur snabbt allt återgått till det "normala", som om den senaste veckan knappt ägt rum. Inte för att jag tänker klaga (alls), men ändå är det lite skrämmande hur fort jag och mitt hjärta vant oss igen. Kanske inte helt visserligen.
Jag känner mig helad, men fragil. Liksom bräcklig.
Men glad. Glad att människor är olika. Att vissa väljer att stanna när andra går sin väg.

Riverdance var fucking awesome i tisdags  hur som helst och redan på fredag är det dags för Lord of the dance, lövely!
Skolan har börjat och det syns i kalendern minsann. Aningens mindre lövely kanske.
Helgen spenderades i badet, sängen och på the Dubliner. Mest i sängen faktiskt. Ändå är jag trött.

Men jag hörde faktiskt en fågel som sjöng idag. Våår. Yää.



Kommentarer
Postat av: Etikett Emelie

Och denna helg blir det Avatar!

2010-01-13 @ 21:15:21
URL: http://etikettemelie.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag hörde också en fågel som sjöng imorse när jag skulle till mina barnvaktsbarn, jag blev så himla glad!



Ja, jag har följt ditt råd nu om att endast packa ner de man tror man kommer använda under de första veckorna. På plus sidan är att jag kommer hem första gången resan den 14feb, så du kan jag ju ta med mig/hämta mer saker! Men som deodorant, nagelsax, nagelfil och lite sånt kommer jag inte ta med för det går alltid att köpa där. Något jag kommer be alla skicka ner all the time är svenskt godis, haha! Jag kommer inte överskrida 20kg gränsen, men jag kan söka efter något aupair grejs som gör att man får överskrida gränsen utan att behöva betala, men jag har inte ansökt om det eftersom att jag kommer hem då och då. Hade ju varit en annan sak som jag hade åkt till usa, eller nått ^^

2010-01-15 @ 09:38:51
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0