Den fantastiska tisdagen.

Sedan klockan ett har jag pluggat, utan uppehåll. Jag har redan hunnit gråta, banka på datorn, få panikattack, skrika på mamma, bråka med brorsan och mått illa.
Nu, tre och en halv timme senare är det 18-sidiga projektarbetet, trots att word hängde sig gång på gång på gång, utskrivet och det är bara korrekturläsning kvar. I det ämnet alltså.
Jag har dessutom en engelskauppsats att skriva, 20 glosor att välja, översätta och plugga in, ett filosofiförhör om satslogik och deduktion att repetera inför samt tio sidor text + 2 sidor uppgifter i naturkunskap (som jag inte kommer göra). Allt tills imorgon. Och så insåg jag just att jag inte ätit sedan frukost. 

Det kommer bli en lång natt.

Kommentarer
Postat av: Challe

jag tänker på dig och skickar återhämtningsenergi.

2010-03-31 @ 13:33:21
URL: http://skrivinspiration.blogspot.com
Postat av: Emelie

<3

2010-03-31 @ 21:14:04
URL: http://etikettemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0