.

En mycket intetsägande dag. Vaknade hos Fredrik, alldeles för tidigt såklart, och åkte hem när han åkte till jobbet. Sedan dess har jag legat under en filt i soffan och glott på nyhetsmorgon (ett program jag börjat uppsakatta, galen tantvarning!), sett ett avsnitt av Gilmore Girls samt slösat bort tid på olika internetsidor. Dagens plan ser ut såhär: researchpaper och projektarbete. Hade tänkt börja vid tolv men så just på klockan och blev inte så taggad. Gräjt. Nu är jag hungrig också.

För att ni inte ska tro att jag helt och hållet förgås så ska jag berätta TRE (three is the magic number) roliga saker:
1. Jag har beställt dansskor!
2. Jag och Fredrik har köpt flygbiljetter till Dublin!!!(eller ja...han har egentligen. Jag har inte betalat ett enda öre än...)
3. Om tre månader och åtta dagar tar jag studenten och då är resten av mitt liv definitivt planlöst.

Vet inte hur glad jag är över det där sista just nu men anyway, det ska bli rätt trevligt att komma bort från äckoll fransäs i alla fall.
Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0