I belong in your arms.

Jamen hej. Jag är hemma igen. Har haft en härlighetsvecka på Kreta. I Almyrida närmare bestämt. Där hotellområdet tog upp halva den s.k byn och jag gick och la mig klockan elva varje kväll och gick upp klockan åtta varje morgon och tränade pilates i 75 minuter under blå himmel. Har gått från soleksem till en viss solbränna och icke att förglömma en röd, solsvedd näsa. Det bästa av allt är att jag har slappnat av. Vad spelar 18,8 eller 19,2 för roll egentligen när det bara är femton dagar kvar? Jag tror mitt liv kommer bli fantastiskt oavsett.
På onsdag ska jag på bal.
På fredag ska jag till min saknade vän.
Sedan ska jag nog ta studenten med ett leende.

Annars en ouppackad väska på golvet, tax free-choklad en masse och världens bästa helg med världens bästa pojkvän.

Yeah yeah. Wow wow.


Kommentarer
Postat av: Challe

DU är så yeahyeahwowowow!

2010-05-24 @ 13:21:12
URL: http://skrivinspiration.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0