Dag 1 - En nytagen bild på dig själv och femton intressanta saker om dig.


Jag ser i alla fall glad ut!

1. Jag tror att folk som känner mig tror att jag är mycket starkare än vad jag är. Jag är egentligen en jättekänslig person.
2. Jag kan bli världens blygaste person när jag måste umgås med många människor jag inte känner.
3. För att utveckla föregående punkt så trivs jag ganska bra med att vara en iakttagare och tycker oftaste inte att det känns obekvämt.
4. Jag fryser nästan jämt och har raggsockor ungefär dygnet runt från slutet av september till mitten av april.
5. Jag har väldigt svårt att ta i varma saker, till exempel koppar eller tallrikar. Jag tycker alltid att det bränns jättemycket fast andra knappt tycker det är varmt.
6. Jag älskar t-shirts med roliga ord eller tryck.
7. Jag älskar converse. Äger för tillfället ett par röda, ett par höga svarta, ett par låga svarta och ett par blå. Skulle vilja ha lila och gröna också.
8. När jag gör något vill jag se resultat fort. Det är nog därför jag aldrig kunnat lära mig spela något instrument.
9. Jag älskar att dansa! Det är bland det absolut bästa som finns!
10. En annan av mina små egenheter är att jag samlar på udda och ovanliga örhängen.
11. Känsla eller förnuft? Känsla!
12. Jag är ingen djurvän. Alls. Hade hundfobi som barn och tycker fortfarande inte om djur över huvud taget (det finns några undantag).
13. Kristina Lugn är min favoritpoet. För hon är så sjukt cool.
14. Fizzyflaskor och sånna där ihåliga, långa, fyrkantiga saltlakritsar är mitt favoritgodis.
15. Harry Potter-nörd until the very end!


Kommentarer
Postat av: Etikett Emelie

Åh, en lista! Jag älskar listor. Så fint! Det som är så bra med listor är att trots att du känner en person, får man små extra detaljer som man annars inte skulle fått.

2010-11-17 @ 09:33:47
URL: http://etikettemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0