Dag 14 - En bild på din familj.


Min familj är alldeles för komplex för att få plats på en enda bild, jag är ju faktiskt skilsmässobarn. Så här kommer lite olika bilder från när min lillebror gick ut nian nu i våras, en av de ytterst få gånger hela det jag kallar familj var samlade framför samma kamera.



Här har vi då mig själv i mitten, med pappa till vänster och mamma till höger (om det på något sätt inte var självklart vem som var vem...). Längst till höger mormor som är den enda fortfarande levande far/mor-föräldern och så Fredrik, som väl kan räknas lite som familjemedlem han också. 




För att det inte ska bli orättvist någonstans måste jag ju även räkna upp Päivi, pappas fru, min halvmamma. Dock vet jag inte vad jag ska säga om henne. Inget ont i alla fall. Där är min bror också...



... och han är kanske min viktigaste familjemedlem. Min fina, fina bror som jag är så arg på ibland, men som jag aldrig skulle byta ut mot något i hela, hela världen. Förbannade skitunge, vad jag älskar dej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0