Dag 9 - Berätta något du nyligen gjort och är stolt över.

Haha, okej det här är jättefånigt. Men jag kommer inte på något bättre. Idag köpte jag vinterskor. Stora, klumpiga tantskor med ordentlig sula och foder inuti. Det är jag stolt över. Jag har inte ägt vinterskor på flera, flera år. Men nu är det slut på frysandet. Inga mer (genomvåta) converse med tre par (genomvåta) strumpor. Inga mer slitna gympaskor fulla med raggsocka och snöslask. Jag har bullat upp ordentligt inför vintern i år och skaffat en stor täckjacka och nu även varma (och FULA) skor. Det finns nämligen en gräns där man slutar bry sig om hur man ser ut bara man slipper frysa. Denna vinter tänker jag vara ful och varm.


Kommentarer
Postat av: Louie

Välkommen till klubben :P

2010-11-25 @ 21:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0