Nu ska det skrivas.

Jag börjar hitta olika versioner av de här listorna/utmaningarna på massor av bloggar och det verkar ju kul så nu kör vi tycker jag!

Dag 1 - En nytagen bild på dig själv och femton intressanta saker om dig.
Dag 2 - Berätta om ditt bloggnamn.
Dag 3 - En bild på dig och dina närmsta vänner.
Dag 4 - Vad du hade på dig idag.
Dag 5 - En bild av en plats du varit på och tyckte mycket om.
Dag 6 - Din första kyss.
Dag 7 - Något som får dig att gråta.
Dag 8 - Den här månaden...
Dag 9 - Berätta något du nyligen gjort och är stolt över.
Dag 10 - Vilka låtar lyssnar du på när du är glad/arg/ledsen/sprallig.
Dag 11 - Din veckoplanering.
Dag 12 - Varför du började blogga.
Dag 13 - "Det här är mitt rum"
Dag 14 - En bild på din familj.
Dag 15 - De tio första låtarna i din mp3 och vad de betyder för dig.
Dag 16 - En bild som påminner dig om något speciellt.
Dag 17 - Någon du skulle vilja byta liv med för en dag och varför.
Dag 18 - Dina planer/drömmar/mål.
Dag 19 - Dina smeknamn.
Dag 20 - Någon du skulle vilja gifta dig med/leva med.
Dag 21 - En bild på något som gör dig glad.
Dag 22 - Vad gör dig unik?
Dag 23 - Vad önskar du dig mest av allt?
Dag 24 - Ett brev till dina föräldrar.
Dag 25 - "Det här finns i min väska"
Dag 26 - Din favorittid på året.
Dag 27 - Varför du gör det här?
Dag 28 - En gammal och en ny bild på dig, vad har förändrats sedan dess?
Dag 29 - Vad har du gjort och vad har du lärt dig under den senaste månaden?
Dag 30 - Din favoritbok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0