Till mig själv nästa gång jag tvekar.

Ikväll knepade jag ihop den första uppgiften till distanskursen om hållbar utveckling jag just börjat läsa på distans. Blev inte helnöjd, men ser det här som ett ypperligt tillfälle att öva mig ut ur "presterar-jag-inte-är-jag-en-dålig-människa"-tänket. Man kan inte hålla på och identifiera sig med sina betyg. I alla fall. För att skyla över det dåliga innehållet med en hyfsat snygg uppställning letade jag upp dokumentmall_rapport_G2 i mappen "Svenska gymnasiet" för att få lite hjälp (tack Birgitta!). Självklart fastnade jag i havet av sparade skoluppgifter.
Och vad håller jag egentligen på och velar om? Jag vet ju att det är det där jag vill hålla på med.

Kommentarer
Postat av: Louie

you go girl :)

2011-02-08 @ 20:54:37
Postat av: Challe

Go for it!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0