Always wear rubber.

Jag har en liten fäbless för gummistövlar. Inte vanliga Tretorn-gummistövlar alltså, utan lite roligare. Nu har jag hittat ett par röda med vita prickar på Skopunkten (bild 2). Är dom inte jättesnygga? Härligt med så färgglada stövlar när det är grått och regnigt ute. Plus att gummistövlar är himla bekvämt.
Har sedan i somras redan ett par underbara gummistövlar med knappar på (bild 1). Köpte dom i Dublin efter att ha trånat i ungefär ett år. Men vem säger att man inte kan ha flera stycken? Det kanske blir en ovanligt regnig vår...



Väldigt mycket prickar här märker jag. Men kände för en gladare och lite mer uppiggande design som passar de ljusare tiderna som snart borde komma.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ge mig ge mig!! Mina är ju ändå trasiga hehe...



Din nya design är ju väldigt fin den med. Är stolt att jag finns med på ett hörrn! Puss

2011-01-20 @ 07:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0