Favorit i repris.

Gjorde du något under 2010 som du aldrig gjort förut?
Det gör man väl alltid? Men ja, jag slutade skolan och började jobba, ett ganska stort steg i livet tycker jag faktiskt.

Vilka länder besökte du?
Irland x 2, Grekland x 2, Storbritannien (Nordirland och England).

Vad spenderade du mest pengar på?
Resor hit och dit.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Studenten! Men massa andra saker också, till exempel min och Fredriks Irlands-bussluff och Riverdanceföreställningarna och ja... massor.

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
Lord of the Dance.
We no speak Americano.
Säkert fler som jag inte minns...

Var du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år?
Gladare. Visserligen startade inte året så bra men det känns så himla länge sedan nu och ordnade sig rätt fort. Bortsett från den dippen har jag varit väldigt... jämnglad. 2009 var så jäkla deppigt först och sedan blev det helt oh-my-god-hyper-glatt, så om man ska försöka jämna ut det på hela året har jag nog varit gladare i år än tidigare.

Vad önskar du att du gjort mer?
Oj. Kanske försökt lära känna vissa i min klass lite mer, om jag måste komma på något.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Pluggat? ;)

Hur tillbringade du julen?
Hemma med mamma, bror, mormor & "styvpappa". Var sjuk så det var kanske inte min bästa jul.

Bästa boken du läste i år?
Sagan om ringen. Tog mig igenom Bilbo och hela trilogin under sommaren. Det var konstigt, för under tiden jag läste kändes det inte som den var jättefantastisk men sedan kändes det så tomt när jag var klar.

Största musikaliska upptäckten?
Herregud. Jag vet inte. Dervish är bra.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag fyllde 20 och det är ju en viktig ålder och sådär så jag passade på att ha något jag längtat efter att få anordna länge, nämligen Harry Potter-maskerad. En väldigt bra födelsedag faktiskt.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Svårt svårt svårt. Har jag någon stil? Är converse, jeans och t-shirt en stil? Ett som är säker är i alla fall att 2010 var ett väldigt bra klänningsår för mig, har köpt flera stycken fina klänningar, vilket är ett stooort framsteg. Men det har väl varit som alla andra år, det vanliga dilemmat: det finns dels det som jag tycker är fint, dels det som jag tycker är bekvämt. De två går alltför sällan hand i hand.

Vad fick dig att må bra?
Mina finafina vänner, min finafina pojkvän, dansen, studenten.

Vad kommer förhoppningsvis hända under 2011?
Bara massa bra saker! Haha. Nej, men jag skulle vilja ta körkort och flytta hemifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0