Ville skriva något bra, men det blev bara fel.

Dagens humör: Glad.

Dagens mående: Illa. Mår illa alltså. Har gjort till och från hela dagen. Sämst.

Dagens borde:
Sova snart.

Dagens frisyr:
Usch. Smutsigt hår, men är för lat för att tvätta det om jag ändå ska träna imorgon förmiddag.

Dagens smink:
Long gone. Har fått nåt rött svidande i ansiktet istället efter någon peelingkräm jag fick för mig att jag skulle använda. Att jag aldrig lär mig.

Dagens klädsel:
Onepiece. Bästbästbäst. Skönastskönastskönast.

Dagens planer:
Var att hämta paket, gå till stadsbibblan, köpa present och träffa Estelle. Allt det har jag gjort, plus lite till.

Dagens materiella vill ha:
Otrasig diskmaskin så man slipper diska för hand.

Dagens fundering:
Ska jag söka lärarlinjen?

Dagens beroende:
Te och riskakor.

Dagens tråkigaste:
Att jag mår illa och att mitt ansikte svider.

Dagens längtan:
Fredrik, sol och plusgrader.

Dagens superlängtan:
Fredrik.

Dagens tidning: Har inte läst någon. Har däremot kollat på nyhetsmorgon.

Dagens låt:
Nationalsången. Sverige spelade skitbra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0