I swear there was a time when I was someone else.

Jag krafsar ner ord och lösryckta meningar på varenda papper jag får tag i. Jag försöker sätta ord på alltihop. Men meningarna ser lika obegripliga ut som min hjärna känner sig.
Dagen har åtminstone varit bra. Efter att jag har gnällt om spänningshuvudvärk i ett antal veckor kommer mamma instövlande i rummet vid halv elva, väcker mig från en (synnerligen trevlig) dröm och tjattrar högt i telefonen. Kort sagt blir jag skitsur, lägger kudden över huvudet och försöker hitta tillbaka till min dröm. Men efter att ha avslutat samtalet annonserar hon att hon bokat tid för massage klockan ett. Totalt, fullkomligt underbart! Ibland kan jag inte säga annat än att jag älskar henne.
Kunde inte fått en bättre överraskning. Huvudvärken är som bortblåst.
Resten av dagen har jag med gott samvete sovit bort.
Nostalgitripparna har minskat i kraft och snart åker jag till Berlin.
Kort sagt: jag mår ganska bra.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ååååh.

Massaaaaaaaaaaage.

2008-10-27 @ 09:13:10
URL: http://www.emieyoo.blogspot.com
Postat av: Vilma

Åh vad härligt, precis vad du var värd. Tycker jag i alla fall!!! Om huvudvärken kommer tillbaka borde du gå till nån sjukgymnast eller naprapat eller nåt sån, tycker jag!

2008-11-03 @ 15:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0