And I'm all mixed up

Ibland har man energi till allt. Den här veckan har varit så. Jag har knappt ätit men haft fullt med ork att göra hur mycket som helst. I torsdags på dansen pratade tränaren om hur deprimerad och trött man blev av november, och jag kunde bara inte förstå vad hon pratade om, själv kunde jag knappt stå till. Min favoritbläckpenna hittade jag för övrigt i papperskorgen när jag skulle "plugga" i måndags. Hur den hamnade där har jag ingen aning om. På tal om pluggande har det inte blivit tillräckligt med sånt. Trots upprepade försök till inlärning av både franska verb och engelska glosor har det inte fastnat mycket. Skärpning inför nästa vecka!
I tisdags satt jag och stirrade på ekvationen 15-x=8 utan att fatta den. Då är det allvarligt. Särskilt med tanke på att del ett i nationella proven är på onsdag. Idag är det lördag och jag vet att x=7.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0