If anyone ever matters

Det är väl dags att skriva igen... Det blir inte ofta och när jag väl skriver blir det inte speciellt bra heller. Den här bloggen har nog (tyvärr?) inte så långt kvar att leva. Jag kan inte och vill inte skriva mina personliga reflektioner och/eller tankar här eftersom alltför många som läser kommer att beröras på ett eller annat sätt, men eftersom det fortfarande är det jag behöver skriva om för att fungera så tänker jag börja göra det för mej själv. Ofta på kvällarna så har jag ett extremt stort behov av att skriva vad som har hänt under dagen men det går inte att göra här.
Visst var det här med att blogga kul att testa men det var nog inte riktigt min grej.
Hej då.

Kommentarer
Postat av: Challe

Jag har börjat skriva dagbok, tycker det är jätteskönt. Kan man strunta i vem man skriver om eller vad, det är bara man själv som ska läsa.

2008-01-19 @ 15:56:12
URL: http://cactus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0