Min helg i ord och länkar.

Jag har verkligen haft en helt perfekt helg!

I fredags var jag hela eftermiddagen på stan med mamma och letade skor till studenten, så nu är det fixat. På kvällen bänkade jag mig framför Talang med tacos och höll tummarna.The Irish Dance Project & Fada's nummer visades och dom fick tre gröna, yeaah! Se själva hur bra dom var!

I lördags var det äntligen dags för vår egen dansgrupp att uppträda tillsammans för första gången! Nervöst men helt galet kul och vi ägde, yes we did. Fast nu känns det lite tomt och konstigt. En hel termin har vi övat för något som var över på 2x6 minuter (två föreställningar). Efter den asgrymma showen hade vi ett trevligt firande på The Liffey. Helt enkelt en toppendag med en toppengrupp!
Här finns vårt andra uppträdande dokumenterat!

Idag (igår, märkte just att klockan är över tolv...) har jag och Fredrik varit och hälsat på kompisar till honom i deras nya lägenhet, nu vill jag också flytta hemifrån! Sedan jobbade jag och det var som vanligt ett roligt kaos.

Püss!

Kommentarer
Postat av: Challe

Herrejeflar, det var en stepp som hette duga!

2010-05-10 @ 23:26:07
URL: http://skrivinspiration.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0