2011 remix.

Årets start: började 2011 med det bästa nyårsfirandet jag kan minnas att jag varit med om.
Årets sämsta inköp: kursboken till miljökursen jag aldrig läste.
Årets besvikelse: att jag inte blev klar med körkortet.
Årets jobb: Cassi, antar jag. Eftersom det är det enda jobb jag någonsin haft. 
Årets kärlek: Fredrik, såklart.
Årets godaste: OST!
Årets onödigaste sak: kanelugglan...?
Årets flopp: utgången i Nice.
Årets goda gärning: mina julklappar, som nästan uteslutande bestod av olika gåvor och donationer till t. ex WWF, Unicef och Naturskyddsföreningen.
Årets favoritgöra:
åka tåg.
Årets ovana: att inte vilja äta frukost.
Årets upptäckt: jag vill bli lärare.
Årets bästa dag: 14 juni.
Årets sorg: 14 juli.
Årets vill-ha: smartphone. Kanske slår till imorgon.
Årests favoritmatprodukt: Pick-salami. Och ost.
Årets läsupplevelse: En dag.

Fem händelser som varit bäst det här året:
1. Tågluffen
2. Flytten till Linköping
3. Världsmästerskapen i Dublin med Jenny
4. All dans (irländska, balkandansen, ett tappert försök på Skeppis, dans ute på klubb och Blåsyran)
5. Feisen

Fem händelser som varit sämst det här året:
1. Att Fredrik bodde långt från mig.
2. Att flytta ifrån alla fina i Stockholm.
3. Att tågluffen tog slut.
4. Att ta studielån.
5. Motvinden. Varje gång.

Vem eller vilka har du umgåtts med mest? Emelie & Amanda, Louise, Fredrik.
Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar? Mest hemmakvällar men lagom många utekvällar.
Vilka kläder har du använt mest? Jeans, t-shirt, converse. Ja, modebloggen kommer snart.
Vad har du mest lyssnat på för musik? Tågluffslistan och det Fredrik väljer.
Vad har du tittat på? Sagan om ändringen, Dr Quinn och Big Bang Theory.
Vilka nya personer har du lärt känna i år? Massor! Emil, Emil, Fanny, Peter, Sofia, Elina, Frida och massa fler!
Vad är det vackraste du har fått i år? Kärlek.
Bästa köpet? Interrailkortet.
Vad spenderade du mest pengar på? Körlektioner och resor.
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Mös.
Vad ser du mest framemot med år 2012? Ämnesstudier, Paris, fotbolls-EM.
Har du några löften inför år 2012? Bli större, bättre och starkare. Och köpa soffa.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ett rätt bra år!

2011-12-31 @ 11:15:44
URL: http://etikettemelie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0