På resande fot.

Fruktansvärt dålig uppdatering och jag ber om ursäkt. Till mitt försvar åkte jag på tågluff den 14 juni och var borta en hel månad. En helt underbar, fantastisk, oslagbar resa med tåg genom Europa. En månad har aldrig gått så fort.
När jag kom hem igen hann jag knappt tömma ryggsäcken innan jag åkte med Fredrik ut till hans land och checkade av lite äkta svensk sommar.
Nu är jag hem-hemma igen sedan igår kväll men hinner bara tvätta och packa om för på fredag tidigt, tidigt bär det av till Spanien med Mia, Iris och Louie. Om vi utgår från att det blir som sist vi var där (fast då minus Iris) så kommer jag nog inte ha tråkigt en enda sekund, varken på dagarna eller nätterna.
Det kanske ändå allra viktigaste just nu är att jag flyttar i augusti. Jag och Louise ska bli sambos i Linköping och vi letar lägenhet för fulla muggar. Så jag antar att när Spanien är avklarat är det bara att börja packa ner Stockholms-livet i kartonger och ge sig av på nya äventyr.
Åh den här sommaren har verkligen potential att bli den bästa någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0